Vezetek,írok és fényképezek

Kismotoros kirándulások-túrák Nógrád,Heves,Borsod és Pest megye útjain.

A Találkozó honlapja

Videó

Tamás videói

Babetta Banális

Hozzászólások

  • vermes tibi: Örömmel látom, hogy nem halt meg az oldal. Nekem sokat jelent ez a blog, ennek hatására kezdtem ko... (2017.02.19. 19:20) Tároló mélyén..
  • ilaris: Nekem az első kép van letöltve Feriről....... Néha előkeresem.... megnézem... Ő mindig Bab... (2016.09.10. 10:16) Délutáni mopedezés
  • ilaris: 2016 09 10 Nosztalgiáztam egy keveset.. Végig néztem pár videót- olvasgattam a beszámolókat.. N... (2016.09.10. 10:11) Bec-kút (kimotoroztam a Mátrába...)
  • hobbymotoros: Na végre! Jó látni, hogy még él a blog! Jó volt olvasni e rövid sorokat, és látni a visszatérést. (2015.03.29. 17:49) Mopedeztem...,túl az első 20 kilométeren
  • hobbymotoros: Feri, nem hajtod már a Babettát? Tavaly télen kedvenc elfoglaltságom volt visszaolvasgatni a remek... (2014.12.13. 16:36) Kettőszázhetes

Moped túra

pappferi 2011.04.30. 13:50

 

 

Milyen is lehet Babettával gurulni majdnem 100 km-t,hogy viselkedik a motor és mennyire bírom ki én?

 

Tervezem,hogy elmegyek az 1. BBB-re(Babetta Banális),de még nem Babettáztam ennyit egyszerre:))

 

Hajtott a kíváncsiság ezért ÚTRA keltünk.

Az útvonal ez lett:Nagybátony-Pétervására-Zabar-Cered-Tajti(Szlovákia)-Zagyvaróna-Mátraszele-Kisterenye-Nagybátony. 89 km-et ír az útvonaltervező.

 

Alig múlt el 7óra a Babetta feltankolva és nekiindulunk a reggeli hidegben.

Az első pihenőt Pétervásáránál tervezem,ami 25 km-re van és közben kettő hosszabb és egy rövidebb emelkedő is található.

 

Megérkeztem,megállok a MOL kútnál egy kávéra+egy cigire és melegszek egy kicsit a napon:) Zabarig meg sem állok már csak egy telefonhívás erejéig.

 

Van itt egy házunk,körbejárom,elintézem a folyó ügyeket,pihizek egy kicsit aztán indulok tovább.

 

Elöször úgy terveztem,hogy visszamegyek Pétervására felé,mert tartottam a Cered és Zagyvaróna közötti hegyektől(autóval sem gyenge..),aztán mégis Cered felé vettem az irányt(majd kitekerek...,vagy kitolom)

 

 

Ha már itt voltam elmentem egy régen volt határátkelőig ami Cered és Tajti között található és szabadon járható:))

Innen már irány a nagy hegyek,amiktől leginkább tartottam.

 

Hááát..,sem tolnom,sem pedig pedáloznom nem kellett és veszett jó volt a kanyargós(jó minőségű)úton felfelé kapaszkodni:)))

Azért jó volt már fent lenni a tetején és lefelé pihentetni a motort(kapott felfelé bőségesen)

 

Leértem szerencsésen és Zagyvaróna-Mátraszele között megállót tartottam egy horgásztónál. Sütött a nap,de már megint elkezdett fújni a szél.

 

Kiégett a hátsó lámpa izzója ezért az újabb útszélén álldogálás:)))

 

Végül hazaértem és leparkoltam a Babettát.

 

Ilyen színű a gyertya ennyi menet után.

 

Le lehet "seggelni" egy hosszabb távot Babettával és nem is annyira fárasztó,igaz nem is kényelmes:)))  Fejben kell leginkább helyére tenni a dolgokat.

 

Műszaki probléma nem volt,egyszer a hosszú motorfék üzem után eltünt az alapjárat,de előkerült és egy kiégett izzó.

A szerszámkészletem: gyertyakulcs,csavarhúzó,pumpa (ez mondjuk felelőtlenség...)

 

 

Címkék: túra moped babetta 207

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://babetta207.blog.hu/api/trackback/id/tr792866677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Taurista robogós 2013.04.09. 15:48:33

Ezt mondom én is,bármilyen motorral lehet túrázni. Jó látni,hogy vannak még belevaló/bevállalós emberkék.
süti beállítások módosítása