Vezetek,írok és fényképezek

Kismotoros kirándulások-túrák Nógrád,Heves,Borsod és Pest megye útjain.

A Találkozó honlapja

Videó

Tamás videói

Babetta Banális

Hozzászólások

  • vermes tibi: Örömmel látom, hogy nem halt meg az oldal. Nekem sokat jelent ez a blog, ennek hatására kezdtem ko... (2017.02.19. 19:20) Tároló mélyén..
  • ilaris: Nekem az első kép van letöltve Feriről....... Néha előkeresem.... megnézem... Ő mindig Bab... (2016.09.10. 10:16) Délutáni mopedezés
  • ilaris: 2016 09 10 Nosztalgiáztam egy keveset.. Végig néztem pár videót- olvasgattam a beszámolókat.. N... (2016.09.10. 10:11) Bec-kút (kimotoroztam a Mátrába...)
  • hobbymotoros: Na végre! Jó látni, hogy még él a blog! Jó volt olvasni e rövid sorokat, és látni a visszatérést. (2015.03.29. 17:49) Mopedeztem...,túl az első 20 kilométeren
  • hobbymotoros: Feri, nem hajtod már a Babettát? Tavaly télen kedvenc elfoglaltságom volt visszaolvasgatni a remek... (2014.12.13. 16:36) Kettőszázhetes

Hétfő...,hirtelen jött szabadság

pappferi 2012.10.01. 17:14

Reggel van,esik egy kicsit az eső errefelé...

DSCF8520.JPGGurulok egyet a kettőszázhetessel,három hét alatt már beletoltam vagy 40-45 kilométert.

DSCF8522.JPGVíztócsákon átgázolva haladok az utcákon.

Lehet,hogy bepakolok a zsákba esőruhát,szerszámot és elmegyek valamerre a kettőszázhetessel.

Megyek hajtok egyet az utakon:))  (most éppen nem esik)

DSCF8523.JPG11:50 Maconkán,a város határában. 

Kitervelem az útvonalat is ami a következő: Bátonyterenye-Nemti-Nádújfalu-Homokterenye-Mátranovák-Homokterenye-Mátraszele-Mizserfa-Rákóczibánya-Bátonyterenye lesz.

Elindulok Nemti felé,viaskodom a széllökésekkel,nehéz úton tartani a kettőszázhetest.

DSCF8524.JPGKávészünet..,friss,gőzölgő..,finom..

DSCF8525.JPG    Nemti végén egy presszóban.

Szépen halad a kettőszázhetes,gyorsan áthajtok Nádújfalun,Homokterenyén és elérem Mátranovákot.

DSCF8526.JPGMátranovák 

DSCF8527.JPG

A falu másik végén egy erdei úton pihenve.

Mátracserpuszta felé vezető köves úton jutok a falu fölé,a köveken csak úgy pattogott a motor,dobálja ide-oda,kavicsokat lő el a gumi.

Leereszkedek vissza a faluba és Homokterenyén keresztül Mátraszele felé veszem az irányt.

DSCF8528.JPGHomokterenye,a falu vége...nincsen lánc a Babettán,ledobta. Kis pihenő és hasznát veszem a bedobott szerszámoknak.

DSCF8530.JPGMátraszele,esni kezd az eső...,indulok tovább..

DSCF8531.JPGNéhány kilométert teszek meg és süt a Nap.

DSCF8532.JPG

DSCF8533.JPGMizserfa. Valamikor a falucska főtere lehetett a kis templommal.

Nem jó környék,kinézik alólad a motort és vasat látnak benne,kecskék mászkálnak az úton,lepukkant házak,beduinok ülnek csaptostul az árokparton,kölykök szaladgálnak össze-vissza az úton. Lehetne jó képeket csinálni,de nincs kedvem elővenni a gépet és megállni sem.

DSCF8534.JPGMegállok,feldolgozom a látottakat,kifújom magamat. Ez van no...

Kopnak a kilométerek,áthajtok Rákóczibányán,jó idő van mopedezni.

DSCF8535.JPGCsak úgy menet közben...

DSCF8536.JPG

A városi szeméttelep felé vezető kövesút. Nem oda tartok,csak eü szünet.

DSCF8537.JPG

A kettőszázhetes

Arra jön egy bácsika,fát szedeget és közben beszélgetünk. Át lehet menni ezen az úton egészen Nemti-ig,a teheneket is ezen az úton hajtják erre a legelőre. Hmmm...,alkalomadtán kipróbálom.

DSCF8538.JPGKisterenye 23-as út

DSCF8539.JPGCsak úgy menet közben...,a háttérben Kisterenye.

Újra Maconkán vagyok,áthajtok a városon,beugrok a pékségbe,vásárolok és perceken belül otthon vagyok.

DSCF8540.JPGElzárt benzincsappal,betolt szivatóval várja a következő indulást:))

Szépen teljesített a kettőszázhetes,a leeső láncon kívül nem volt más probléma vele,én sem fáradtam el rajta (pedig tartottam tőle),egyszóval gurultunk egy jót.

Címkék: jawa moped mátranovák babetta 207 maconka

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babetta207.blog.hu/api/trackback/id/tr624816060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása