Hétvégén összeállt a kettőszázhetes,szombaton sikerült jól megjavítani a váznyúlványt és felrakni a sztendert. A motorblokk is elkészült közben és minden megvolt az összeszereléshez.
Délutánra a helyére került majdnem minden,még egy ellenőrzés és eljött a várva várt pillanat.
Olajdús üzemanyaggal (1:25 keverék)feltöltöttem a tankot és beindítottam. Hatalmas füstöt eregetve,szépen halkan járt a motor. Mellé állítottam egy asztali ventillátort hűtésnek és hagytam alapjáraton. 10-20 perc járatás sok pihenővel,amit többször megismételtem és az összeszerelésnél belekerült olajat-olajpermetet is kidolgozta ezért beszabályoztam a porlasztót.
Késő délután egy hosszabb pihenő után megtettük az első métereket egy sík utcában,estefelé pedig óvatosan gurultunk egyet a városban,kerülve az emelkedőket. Felkerültek a burkolatok is.
A vasárnap többszöri helyben járatással és az utcában való párszáz méteres motorozással kezdődött,aztán jött egy 5-6 kilométeres távolság nagyon sovány gázon és figyelve minden zajra.
Jó volt hallani a kipufogó duruzsolását,de nem akartam nagyon igénybe venni a motort ebben a hőségben. Délutánra már megemelkedett egy kicsit az alapjárat ezért kicsit állítottam a porlasztón,de semmi rendellenes dolgot nem tapasztaltam.
Ezt a tank üzemanyagot a bejáratásra használom fel,összekoptatom az alkatrészeket odafigyelve,türelmesen.