Vezetek,írok és fényképezek

Kismotoros kirándulások-túrák Nógrád,Heves,Borsod és Pest megye útjain.

A Találkozó honlapja

Videó

Tamás videói

Babetta Banális

Hozzászólások

  • vermes tibi: Örömmel látom, hogy nem halt meg az oldal. Nekem sokat jelent ez a blog, ennek hatására kezdtem ko... (2017.02.19. 19:20) Tároló mélyén..
  • ilaris: Nekem az első kép van letöltve Feriről....... Néha előkeresem.... megnézem... Ő mindig Bab... (2016.09.10. 10:16) Délutáni mopedezés
  • ilaris: 2016 09 10 Nosztalgiáztam egy keveset.. Végig néztem pár videót- olvasgattam a beszámolókat.. N... (2016.09.10. 10:11) Bec-kút (kimotoroztam a Mátrába...)
  • hobbymotoros: Na végre! Jó látni, hogy még él a blog! Jó volt olvasni e rövid sorokat, és látni a visszatérést. (2015.03.29. 17:49) Mopedeztem...,túl az első 20 kilométeren
  • hobbymotoros: Feri, nem hajtod már a Babettát? Tavaly télen kedvenc elfoglaltságom volt visszaolvasgatni a remek... (2014.12.13. 16:36) Kettőszázhetes

Bec-kút (kimotoroztam a Mátrába...)

pappferi 2013.05.24. 20:11

A Babetta Love-n a téli motorozásról,havas utakról eszmecseréltünk,feltöltöttem egy képet és közben kedvem támadt kimotorozni oda. Beöltöztem (hideg van ) és előtoltam a kettőszázhetest,elindultam a Mátra felé.


DSCF0171.JPG

Áthajtok a városon...

DSCF0172.JPG

Hamarosan kiérek a városból és emelkedőkön megyek ...

DSCF0173.JPGErdei utak,a fák között meglehetősen hűvös van.

DSCF0174.JPGSzorospatak utáni emelkedő elejénél megállok,sétálok egy kicsit a fák között.

Rágyújtok egy cigire,de még félig sem szívom és berregést hallok,kimegyek az útra és jön felfelé az úton egy Babetta.

DSCF0176.JPG

Egy 28-as...(1972)

DSCF0175.JPGEgyütt...

Meglepetés,a számat tátom,beszélgetünk néhány percet Istvánnal. Mátraverebélyből jött csak úgy kerülni egyet és elmondása szerint sokat használja a Babettát. (láttam már néhányszor a városban)

DSCF0177.JPG

Hamarosan utolérem...

DSCF0178.JPG

Hajtok tovább felfelé

DSCF0180.JPG

Bec-kút

Felértem és hamarosan István is feltűnik. Dumcsizunk,cigizünk,aztán elindulok visszafelé,István pedig tovább megy Szuha felé.

DSCF0181.JPG

Lefelé tartok,ráérek fényképezni

DSCF0182.JPG

csiguszt is...,tempónk szédületes

DSCF0184.JPG

Csordogálok lefelé

DSCF0185.JPG

Szorospatak. Elhagyott lepusztult panziók....

DSCF0186.JPG

....a semmiből rád támadó kutyák.

Húzom a gázt,hogy ne érjenek utól,de figyelni kell az útra is,mert elég mély gödrök vannak,hiba lenne bukni.

Lerázom a kutyákat.

DSCF0187.JPG

Kifújom magam...

DSCF0188.JPG

Újra a városban.

Hazafelé tartok amikor Maconka felől megjelenik istván. Megállunk és beszélgetünk még egy kicsit....,megkerülte a hegy lábát,szép kanyart tett meg.

Címkék: mátra moped 207 nagybátony Babetta

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://babetta207.blog.hu/api/trackback/id/tr515350312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ilaris 2016.09.10. 10:11:14

2016 09 10
Nosztalgiáztam egy keveset.. Végig néztem pár videót- olvasgattam a beszámolókat..
Nekem hiányoznak az egyedi hangvételű írásai-hozzászólásai, szédületes videói..
Kevesebb lett a Babettás élet NÉLKÜLE...
pikk 47es/ alias ilaris/
süti beállítások módosítása