Vezetek,írok és fényképezek

Kismotoros kirándulások-túrák Nógrád,Heves,Borsod és Pest megye útjain.

A Találkozó honlapja

Videó

Tamás videói

Babetta Banális

Hozzászólások

  • vermes tibi: Örömmel látom, hogy nem halt meg az oldal. Nekem sokat jelent ez a blog, ennek hatására kezdtem ko... (2017.02.19. 19:20) Tároló mélyén..
  • ilaris: Nekem az első kép van letöltve Feriről....... Néha előkeresem.... megnézem... Ő mindig Bab... (2016.09.10. 10:16) Délutáni mopedezés
  • ilaris: 2016 09 10 Nosztalgiáztam egy keveset.. Végig néztem pár videót- olvasgattam a beszámolókat.. N... (2016.09.10. 10:11) Bec-kút (kimotoroztam a Mátrába...)
  • hobbymotoros: Na végre! Jó látni, hogy még él a blog! Jó volt olvasni e rövid sorokat, és látni a visszatérést. (2015.03.29. 17:49) Mopedeztem...,túl az első 20 kilométeren
  • hobbymotoros: Feri, nem hajtod már a Babettát? Tavaly télen kedvenc elfoglaltságom volt visszaolvasgatni a remek... (2014.12.13. 16:36) Kettőszázhetes

Bokor-Traktormajális....,Babettával

pappferi 2011.05.07. 19:56

Újra úton lefelé a 21-esen.

A Zagyva völgyében bal oldalon a Mátra jobb oldalon pedig a Cserhát hegyei vannak,én pedig egy forgalmas főúton haladok Pásztó felé.

Megállok egy kicsit és szusszanok,mert a nyomvályúk és a buckák kerülgetése elfárasztott:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pásztó után jobbra fordulok Alsótold felé és nekimegyek a Cserhát emelkedőinek amik nem is kicsik+ némelyike nem is kanyargós hanem egyenesen felfelé halad. ( egyszer-kétszer kellett is pedáloznom )

Cserhátszentiván után már jóval barátságosabb volt az útvonal,gyorsan el is érem a célt.

Bokor. A hosszú kocsisor mellett elpöfékelek,nem kérnek tőlem semmit,látom már a majális helyszinét egy domboldalt.

Végighajtok a tömegen és leparkolok egy füves területen.

 

Meglepődtem,mert néhányan fényképezték a Babettát és apukák mondták a kicsiknek:

" nézd egy Bóbita" , " apának is volt ilyen.." , " ilyennel tanultam motorozni..."

Körbejártam a területet és szivet melengető régi,működő gépeket láttam:))

  

 

 

 

 

 

Búcsút veszek a majálistól és elindulok hazafelé.

 

Az emelkedők visszafelé is megvannak és az autósok türelmesek velem:-)

Még egy kényszerpihenő...

 

...és Nagybátonyig meg sem állok elkerülve a 21-es főút nagy részét,keresztül Pásztón és Taron.

A Babetta pedig teljesített,meg is fordultak sokan utánna útközben. (egy kilazult kipufogókönyök csavar azért volt. )

 

Címkék: túra moped babetta 207

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babetta207.blog.hu/api/trackback/id/tr842885690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása