Vezetek,írok és fényképezek

Kismotoros kirándulások-túrák Nógrád,Heves,Borsod és Pest megye útjain.

A Találkozó honlapja

Videó

Tamás videói

Babetta Banális

Hozzászólások

  • vermes tibi: Örömmel látom, hogy nem halt meg az oldal. Nekem sokat jelent ez a blog, ennek hatására kezdtem ko... (2017.02.19. 19:20) Tároló mélyén..
  • ilaris: Nekem az első kép van letöltve Feriről....... Néha előkeresem.... megnézem... Ő mindig Bab... (2016.09.10. 10:16) Délutáni mopedezés
  • ilaris: 2016 09 10 Nosztalgiáztam egy keveset.. Végig néztem pár videót- olvasgattam a beszámolókat.. N... (2016.09.10. 10:11) Bec-kút (kimotoroztam a Mátrába...)
  • hobbymotoros: Na végre! Jó látni, hogy még él a blog! Jó volt olvasni e rövid sorokat, és látni a visszatérést. (2015.03.29. 17:49) Mopedeztem...,túl az első 20 kilométeren
  • hobbymotoros: Feri, nem hajtod már a Babettát? Tavaly télen kedvenc elfoglaltságom volt visszaolvasgatni a remek... (2014.12.13. 16:36) Kettőszázhetes

Találkozó után...

pappferi 2011.05.19. 22:58

BabettaBanális: IMG 2328

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csoportkép az 1.Babetta Banálisról....

 

..és néhány élménybeszámoló a Babetta Love fórumról

kelsza

Egy nap felvetődött, hogy csináljunk egy Babetta találkozót. Valami fojtán el lett keresztelve 1. Babetta Banális névre.

Mi 3-an (Sárik Gergő(melonland 207) Nagy Lajos(), Én (kelemen Szabolcs) elhatároztuk, hogy mindenképpen eljutunk. 

A tegnapi nap a fekete szörny felkészítésével telt el, mindent megcsináltunk rajta, egyedül a racsni maradt hibás, nem volt jó hegesztő. Estére elérkezet az indítás pillanata. Nem indult, hosszas állítás, többszöri karbiállításra sem. Teljesen betekert levegőcsavarral lehetett vele menni, de nagyon gyenge volt. 

Másnap reggel újult erővel ébredtem. Volna... Elaludtam, 8 óra lesz 10 perc múlva. Gyorsan a kék motorról karburátor le, muttert riasztottam hogy vigyen Gyálra. Odaértem Gergőhöz, már ott várt Lajos is, kis cuki zöld kosárkák már fel is voltak szerelve. Karbi fel, próba. Ment a motor, de 35 körüli végsebességeel. Mondom jó lesz, nem probléma, nem akarok száguldozni. 

Pakolás, indulás. Kabátomat otthon felejtettm, Lajos adott kölcsön egy kabátot, nagy volt rám, sebaj :) Rájöttünk, hogy mellébeszéltünk és senki nem csinált útvonaltervet. Mindegy, indulás Határ útra. Ott keresgélés, mentünk egy busz után, utána a 3-as villamos sínét kellett követni, Örs Vezér téren láttunk egy okker 210-est, mondom ez bizonyára tiger kollega volt. Mire az útvanalat kitaláltuk, rengeteg idő elment, negyed óra volt az, hogy átmenjünk az Örs vezér téren az út túloldalára. Itt be is csúszott egy gyertya beköpés, túl sokat áll a gép alapjáraton, mikor ráhúztam a gázt vége volt. Odafelé kétszer is találkoztunk SÜNökkel, egyszer utánunk is fordultak, de furfangosak voltunk :) 

Végül pár járókelő "kihallgatása" után megtaláltuk az Erzsébetligetbe, ahol már Gergő várt minket. Szolid integetéssel jelezték, hogy héé, itt vagyunk :) Gurultunk a "parkolóba", ahol mindenki minket fotózott, videózott. Ezután gyertyakép ellenörzés, kis útibeszámoló, seregszemle. Utána ebéd, amelyet ismét szeretnék megköszönni, finom volt!

Ezután mindenki kipróbálta egymás gépét, gyertyaproblémák voltak több gépnél is, amelyet az általam bepakolt kukázott 30 éves Bakony gyertya megfelelően kezelt. Ennyit ér a Brisk...

Ezután kimentünk az útra lefotózni egymás és a saját motorjainkat. Utána kis beszélgetés, díjkiosztó. 

Indultunk is hazafelé, még ki sem értünk a főútra, máris indexel le hozzák egy rendőrautó... Szerencsére Lajos nem parázott be, és elmentek mellettünk.

Hazafelé hibátlanul robogott mindkét gép a 30km/h-s utazósebességgel, bár az alfeleink nem nagyon tolerálták a kényelmetlen ülést. 

Külön szeretnék gratulálni Pappferi nek, hihetetlen távot megtett a kis 207-essel.

Még egyszer nagyon köszönök mindent, amit kaptam, szabódudinak a fékkarokat és a 2gb-s XVI.ker-es pendrive-ot és a helyszínt, flaci kollegának a szervezést és a finom ebédet, és mindenki másnak is, aki emelte a találkozó színvonalát!

 

subaaa

Hihetetlen nagy öröm volt ennyi bóbitát egy rakáson látni, és örülök hogy megtört a jég és végre kipróbálhattam két kettőtizest is!!!

Meg annak is örülök hogy mindenkinek a motorját kipróbáltam, ha jól emlékszem a simsonon kívül nem hagytam ki egyiket sem!!

Fantasztikus volt ez a találkozó, remélem lesz máskor is! Lehetőségeimhez mérten anyagilag is támogatom akár :) 

Külön gratuláció a messziről érkezőknek, Pappferi valóban megérdemelte azt a Metaxát :)

Megpróbálok Bakony gyertyát szerezni, nálam az vitte a pálmát....

 

tiger1342

Nemrég értem haza a Banálisról, készültek képek bőségesen, hamarosan publikálva lesznek! (Én egyet se csináltam, így ne kérdezzétek mikor.) 

pappferi: feltétlen referálj ha hazaértél, én csak 15 km-t jöttem, de a kerepesin marha hideg szél fújt szembe, remélem Neked végig hátszeled volt!

Kipróbáltuk egymás mocijait, jó régen ültem 207-esen, pappferi világlátó masinája, és flaci drapp-barna mocija is volt a seggem alatt, már el is felejtettem milyen szépen duruzsolnak ezek a ketyerék... :D

Meglepetésemre olyanokat hallottam a mustársárga rettenetről, hogy milyen csendes... :)))) Most vagy nekem nem jó a fülem (ami esélyes, sosem tartoztam a vájtfülűek táborába), vagy rosszul emléxek, hogy volt ennél sokkal csendesebb is, és mostanában hangoskodik... :)

Kiderült, hogy egy 207-es kolléga itt lakik 300 m-re, ma még találkozunk, és szemrevételezem a beteg járgányt. (Ő nem babival volt, de szoci csehszlovák járgánnyal, uh nem tagadtuk ki! :DD) 

A többiektől várom a képeket!!

 

babszis28

Megszeretném köszönni Fodor Lászlónak a szervezést a finom ebédet és azt hogy időben megrendelte az időjárást és nem esett az eső... KÖSZÖNÖM!!!

 

swarcz210

hát igen nagyon jó nap volt igazán gratula  a szervezésért! a kaja finomvolt! :) és mégegyszer köszönöm a márkatársaknak ezt a felejthetetlen első találkozót remélem nem az utolsó :D

 

 

flaci21

Jó estét!

Feri!

Örülök, hogy simán hazaértél! …nem jó szeles és még hidegebb lehetet:)

Teljesítményedhez képest egyszerű egy találkozó szervezése és nagy elismerése a Babetta Banálisnak, ilyen messziről eljönni azt gondolom, egyedi és példamutató.

Budaörs fele is hűs volt az út de a találkozó élménye felülír minden kellemetlenséget:) 

Tamás!

Köszönöm a találkozó helyszínét!  …és, hogy a vasárnapi munkád és a családod – kedves párod és három gyönyörű gyermeked - mellet, időt és energiát áldoztál az 1.Babetta Banálisra:) 

Jó volt újra a XVI. Kerületben járni …otthon voltamJ

Balázs!

Jó volt reggel, hogy jöttél és beszélgettünk:)

Külön köszönet a főzésért! (gázpalackszereléstől a fűszerezésig, gyakorlatias felkészültséged, íz harmónia megvalósítása sokat tett hozzá a találkozó sikeréhez!)

Jó iskolába jársz - én is oda jártam:)  - de amit otthonról hozol, az nagy ÉRTÉK:) 

Kelsza!

„Egy nap felvetődött, hogy csináljunk egy Babetta találkozót. Valami fojtán el lett keresztelve 1. Babetta Banális névre.

Mi 3-an (Sárik Gergő(melonland 207) Nagy Lajos(), Én (kelemen Szabolcs) elhatároztuk, hogy mindenképpen eljutunk.” 

Ürülök, hogy minden akadályt leküzdöttetek és eljöttetek, tiszteletre méltó az összefogásotok!

Jó a beszámoló, jó olvasni személyes élményeket a készülődésről és a „levezetésről”  :) 

Subaaa és Tiger! Köszönöm az aktív közreműködést, a hangulatot:)

Lendület és sokszínűség, városi használati tapasztalat megannyi élmény megosztása:)

Közel harminc évig laktam Mátáyföldön (naggyából a XIII. és a XVII. között :) 20 évet fiatalodtam köztetek:)

A találkozó szervezése - bár van vele munka és felelősség - attól nyer értelmet, hogy ismeretlenül elhiszik a szándékot, és bizalmat adnak. Tudom, legközelebb még többen leszünk:)  mert  Jó a társaság!

 

 

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://babetta207.blog.hu/api/trackback/id/tr252918080

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kutas József - MÁJUSI SÜN 2011.05.20. 14:24:45

Manapság nem szívesen lennék sün. Nem csak azért, mert elég nekem a magam bőrében otthonra lelni. Mint tudjuk, ezek a ravasz szemű állatok márciusig téli álmot alszanak, kivonják magukat a forgalomból, testhőmérsékletük 5-6 fokra süllyed, szóval minden...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása