..új vagy használt alkatrészben.
Használhatóvá tettem és hagytam működni.
Három éve használom és nem tudom,hogy mennyi kilométert tett meg velem,de néha valamit cserélni kellett.
A lista:
- szimering (szegmensdobnál)
- hangtompító betét (nem volt benne)
- első teleszkóp persely+gumiharang (2-2db)
- MZ lánc cseréje eredetire (volt cseredarab)
- első fékpofa
- úszóház tömítés (elszakítottam..)
- motorállvány rugója (elgyengült és csattogott a sztender)
- gázbowden (elszakadt)
- tirisztor (volt cseredarab)
- tömlő (defekt miatt)
- hátsó kerékagy csapágyak
- Gumi-Vee Rubber (elöregedtek)
- szimering (lánckerék tengely)
- fékbowden-első (kiszálasodott)
- Dugattyúcsapszeg+persely (úgy alakult)
- Dugattyúgyűrű ( ha már le volt húzva a henger és nem volt kopott)
- Első kerékagy csapágyak
- fékbowden-hátsó (a jobb fékhatásért..és jobb lett)
- pedál (egy magas járdaszegély szétverte)
- pedál (használt,mert az előző egy kínai vacak volt)
- hátsó lámpa izzója ( no az volt néhány darab...8-10?? )
Úgy gondolom,hogy ez igazán nem sok,figyelembe véve a kettőszázhetes mögött álló futásteljesítményt.
Megyek vele,falja a kilométereket és majd talán három év múlva újra írok egy cserelistát.