Vezetek,írok és fényképezek

Kismotoros kirándulások-túrák Nógrád,Heves,Borsod és Pest megye útjain.

A Találkozó honlapja

Videó

Tamás videói

Babetta Banális

Hozzászólások

  • vermes tibi: Örömmel látom, hogy nem halt meg az oldal. Nekem sokat jelent ez a blog, ennek hatására kezdtem ko... (2017.02.19. 19:20) Tároló mélyén..
  • ilaris: Nekem az első kép van letöltve Feriről....... Néha előkeresem.... megnézem... Ő mindig Bab... (2016.09.10. 10:16) Délutáni mopedezés
  • ilaris: 2016 09 10 Nosztalgiáztam egy keveset.. Végig néztem pár videót- olvasgattam a beszámolókat.. N... (2016.09.10. 10:11) Bec-kút (kimotoroztam a Mátrába...)
  • hobbymotoros: Na végre! Jó látni, hogy még él a blog! Jó volt olvasni e rövid sorokat, és látni a visszatérést. (2015.03.29. 17:49) Mopedeztem...,túl az első 20 kilométeren
  • hobbymotoros: Feri, nem hajtod már a Babettát? Tavaly télen kedvenc elfoglaltságom volt visszaolvasgatni a remek... (2014.12.13. 16:36) Kettőszázhetes

Leesett....

pappferi 2012.01.10. 19:10

Leesett az első hó és nem bírtam ki ,hogy ne motorozzak a havas utakon.

A délelőtti friss hó kimaradt,mert dolgoztam,de sötétedés előtt még sikerült gurulni egyet.

Felsózott,latyakos utakon áthajtva a városon Tiribes felé veszem az irányt,ahol még van remény havas utakra.

Nem csalódtam és egy kicsikét szokom a havon motorozást,persze a hó alatti jégbuckák-jégbordák tudnak meglepetést okozni. Megpróbálok nyomot rajzolni az úton,mert visszafelé egy videót akarok készíteni.

Hozzászoktunk az útviszonyokhoz néhány kilométer után...

...megálltam friss levegőt szívni és fényképezni. 

Azon gondolkodom közben,hogy kellene egy "havas" túrát (kirándulást) csinálni ha még esni fog a hó.

Visszafelé a nyomot követve elkészül a videó ,közben meg lefagyott a kezem is.

És a tapasztalatok?  Talán a két legfontosabb amit érdemes szem előtt tartani:

  • megfontolt-előrelátó hajtás,alkalmazkodva a csúszós úthoz
  • lágyan műkődő fékmechanizmus a jól adagolható fékerőért

 

Vártam már a hóesést és megjáratni benne a kettőszázhetest. Ma nem volt sok időm sötétedés előtt,de remélem,hogy lesz még alkalom egy kiadós motorozásra!

Természetesen hóval borított utakon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babetta207.blog.hu/api/trackback/id/tr863535035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása