Vezetek,írok és fényképezek

Kismotoros kirándulások-túrák Nógrád,Heves,Borsod és Pest megye útjain.

A Találkozó honlapja

Videó

Tamás videói

Babetta Banális

Hozzászólások

  • vermes tibi: Örömmel látom, hogy nem halt meg az oldal. Nekem sokat jelent ez a blog, ennek hatására kezdtem ko... (2017.02.19. 19:20) Tároló mélyén..
  • ilaris: Nekem az első kép van letöltve Feriről....... Néha előkeresem.... megnézem... Ő mindig Bab... (2016.09.10. 10:16) Délutáni mopedezés
  • ilaris: 2016 09 10 Nosztalgiáztam egy keveset.. Végig néztem pár videót- olvasgattam a beszámolókat.. N... (2016.09.10. 10:11) Bec-kút (kimotoroztam a Mátrába...)
  • hobbymotoros: Na végre! Jó látni, hogy még él a blog! Jó volt olvasni e rövid sorokat, és látni a visszatérést. (2015.03.29. 17:49) Mopedeztem...,túl az első 20 kilométeren
  • hobbymotoros: Feri, nem hajtod már a Babettát? Tavaly télen kedvenc elfoglaltságom volt visszaolvasgatni a remek... (2014.12.13. 16:36) Kettőszázhetes

Hideg a reggel...

pappferi 2012.03.10. 22:23

 Hideg a reggel mégis a kettőszázhetessel indulok dolgozni.

Talán a fáradtság miatt is érzem hidegebbnek (csak -2 fok) ,fázom is és nem esik jól a motorozás.

Szokás szerint haladok utcáról-utcára,de most minnél előbb magam mögött szeretném tudni ezt a néhány kilométert.

Már hazafelé tartok,mégis meg kell állnom egy kicsit mozogni.

Éppen jön egy vonat,lefényképezem,biztosan jó meleg van rajta...

Indulok én is tovább,perceken belül hazaérek és megkörnyékezek egy jó forró teát. 

Nagyon jó,átmelegít...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babetta207.blog.hu/api/trackback/id/tr694308521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása