Délután porlasztót szerelni indultam,de mielőtt bármihez is nyúltam volna beindítottam a kettőszázhetest.
A helyzet változatlan,le kell bontanom...
Leszereltem és elkezdtem darabjaira szedni,ellenőrizve közben minden alkatrészét és hibát kutatva.Semmi...,úszóház tiszta,üresjárati és a főfúvóka,főfúvóka-tartó szintén,tűszelep rendesen működik,az úszó akadálytalanul mozog a tengelyén.Nem maradt már csak az üres porlaszó ház.
Hol lehet a hiba?
Áfújatom levegővel a fúvókákat,a porlasztóház járatait és ekkor vízcseppeket látok kicsapódni. Ez okozta volna a problémákat? Rossz helyen "akadt" el amit nem tudott kidolgozni üzem közben? Tegnap beszélgetem Zsolti barátommal és szóba került ez is mint lehetséges hibaforrás.Összeszerelem a porlasztót,benzinszintet állítok és felszerelem a motorra.
Honnan a víz??
Leengedem a benzint a tartályból,de nem látom víz jelenlétét...,talán a kannából kerülhetett bele vagy eleve vizes volt a benzin amit tankoltam nem tudom.
Várakozással indítom be,ami második rúgásra sikerült is és hagyom egy kicsit melegedni a motort.Menetpróba..,egy porlasztó szabályozás és néhány kilométer a városban gond nélkül. Olyan mint régen..
Veszem a bátorságot és hazamotorozok a Babettával.
A szivató hiányzó alkatrészeit még nem sikerült pótolni,de a tengelyt helyettesítem egy szöggel aztán pedig egy ronygydarabbal tömítem fals,szűretlen levegő ellen a nyílást.
Azt hiszem,hogy most egy ideig városi motor marad a Babetta.