Vezetek,írok és fényképezek

Kismotoros kirándulások-túrák Nógrád,Heves,Borsod és Pest megye útjain.

A Találkozó honlapja

Videó

Tamás videói

Babetta Banális

Hozzászólások

  • vermes tibi: Örömmel látom, hogy nem halt meg az oldal. Nekem sokat jelent ez a blog, ennek hatására kezdtem ko... (2017.02.19. 19:20) Tároló mélyén..
  • ilaris: Nekem az első kép van letöltve Feriről....... Néha előkeresem.... megnézem... Ő mindig Bab... (2016.09.10. 10:16) Délutáni mopedezés
  • ilaris: 2016 09 10 Nosztalgiáztam egy keveset.. Végig néztem pár videót- olvasgattam a beszámolókat.. N... (2016.09.10. 10:11) Bec-kút (kimotoroztam a Mátrába...)
  • hobbymotoros: Na végre! Jó látni, hogy még él a blog! Jó volt olvasni e rövid sorokat, és látni a visszatérést. (2015.03.29. 17:49) Mopedeztem...,túl az első 20 kilométeren
  • hobbymotoros: Feri, nem hajtod már a Babettát? Tavaly télen kedvenc elfoglaltságom volt visszaolvasgatni a remek... (2014.12.13. 16:36) Kettőszázhetes

Csendes napok.

pappferi 2011.12.28. 17:40

Elmúlt a Karácsony,hamarosan elbúcsúztatjuk az esztendőt is. Nincs motorozás,a kettőszázhetes tárolóban pihen,én egy meleg szobában ülök és végiggondolom az elmúlt hónapok eseményeit.

Márciusban ültem motorra,kezdődött a szezon és azóta sok időt töltöttem az utakon,nagy távolságokat tettem meg a Babetta nyergében. Mármint a motorhoz viszonyítva,hiszen ez egy városi moped.

Jöttek a kirándulások-túrák,előkerült a fényképezőgép és megszületett a blog,röviden leírtam a történéseket. Lehet,hogy sokan megmosolyogják útközben ezt a motort,de én élveztem minden úton töltött percet.

Mégis melyik a legkedvesebb?  Több okból is a Babetta Banális.  Az első,hogy találkozhattam márkatársakkal a találkozón,másodsorban pedig azért,mert ez volt a leghosszabb túrám és tapasztalatokkal lettem gazdagabb. Volt közvetlenül előtte kettő 80-as túrám,de ezen ismertem ki igazán a kettőszázhetest és önmagamat is. El lehet fáradni ezen a kismotoron.

Nem sikerült társakat találni közös motorozáshoz,ezért egyedül indultam neki az utaknak. Remélem,egyszer majd lesz máshogy is! Az egyedül mopedezésnek is vannak előnyei. Saját tempót mehetsz,változtathatsz az útirányon,csak a motoroddal lehet műszaki probléma,egyszóval nem kell igazodni senkihez.

Egyszer sem maradtam az úton,mondhatni,hogy hiba nélkül teljesített a kettőszázhetes.

Jól sikerült ez az esztendő és nem tudom,hogy a következőben sikerül-e ennyit úton lennem.

 

Nincsen feltankolva,téliesítve a motorom,csak száraz helyen van. Várom a hóesést és a havas utakat,aztán megjáratom egy kicsit.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babetta207.blog.hu/api/trackback/id/tr803502459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása