Vezetek,írok és fényképezek

Kismotoros kirándulások-túrák Nógrád,Heves,Borsod és Pest megye útjain.

A Találkozó honlapja

Videó

Tamás videói

Babetta Banális

Hozzászólások

  • vermes tibi: Örömmel látom, hogy nem halt meg az oldal. Nekem sokat jelent ez a blog, ennek hatására kezdtem ko... (2017.02.19. 19:20) Tároló mélyén..
  • ilaris: Nekem az első kép van letöltve Feriről....... Néha előkeresem.... megnézem... Ő mindig Bab... (2016.09.10. 10:16) Délutáni mopedezés
  • ilaris: 2016 09 10 Nosztalgiáztam egy keveset.. Végig néztem pár videót- olvasgattam a beszámolókat.. N... (2016.09.10. 10:11) Bec-kút (kimotoroztam a Mátrába...)
  • hobbymotoros: Na végre! Jó látni, hogy még él a blog! Jó volt olvasni e rövid sorokat, és látni a visszatérést. (2015.03.29. 17:49) Mopedeztem...,túl az első 20 kilométeren
  • hobbymotoros: Feri, nem hajtod már a Babettát? Tavaly télen kedvenc elfoglaltságom volt visszaolvasgatni a remek... (2014.12.13. 16:36) Kettőszázhetes

Mentem-jöttem vele

pappferi 2012.05.09. 21:56

Arra használtam a kettőszázhetest amire kitalálták,ide-oda mászkáltam vele vagy 20-30 kilométert. 

Elmentem Kisterenyére és a garázsban kiszereltem a tengelykapcsoló pofákat. Az egyiken majdnem fémig kopott a ferodol,időszerű volt már a csere.

Egy ősrégi,de gyári körrugós került beépítésre. 

Beindítom a motort és rögtön forgatja is a kereket,csattogó hangja van alapjáraton viszont jobban reagál a gázadásra,jobban kitapad. Meg kell szoknom a működését.

Rákukkantok a hirhedt Jikov porlasztóra is,ha már így le van szerelve a burkolat. Gyenge oljgőz (benzingőz??) lepi be...

Elindulok tankolni,mert már a tartalékot koptatom. Belefért 2.5 liter. Gyors fejszámolás..,kb 130 kilométeren zabálta meg ezt a mennyiséget ami durván 2 literes fogyasztást jelent 100 kilométeren. Éreztette a hatását a domaházi és a ceredi hegymenet,de ezt már a Kékesen járva is megtapasztaltam.
3-5 dl többletfogyasztást hoznak a hegyek.

Elgurulok fúróvízért és szerencsém van,mert alig vannak a kútnál.

Jobban néz ki a kettőszázhetes.

Szépen,lassan gurulok hazafelé,természetesen egy kis kerülővel...

Napsütéses,szép idő van,öröm mopedezni.

Muskátlit kell vennem a virágládákba,ezért Nagybátony falusi része felé indulok délután a kettőszázhetes nyergében. Van egy jó hely,megveszem a virágokat és útba ejtek még egy forrást a mai napon.

 

Szent György forrás-Nagybátony falu

Csend van,gondolatok cikáznak a fejemben és megszületik a hazafelé vezető út terve. Elkerülöm a várost...

A falutól földúton megyek egészen Maconkáig.

Útközben megállok egy magaslesnél és bámészkodok néhány pillanatig.

Indulni kell,mert a sztender alatt besüpped a felázott talaj.

Virágszállító moped a házunk előtt...

és a virágok is épségben hazaértek.

Én pedig egy jót mopedeztem ma a kettőszázhetessel.

Sokan használják napi közlekedésre a Babettát vagy más tipusú mopedet és eszük ágában sincs mindezt lefotózni,bárhol is közzétenni. 

Címkék: györgy szent jawa muskátli forrás moped babetta földút nagybátony maconka

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babetta207.blog.hu/api/trackback/id/tr694499255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása